Míg magyar nyelven csak viszonylag kevés kérdőíves oldal érhető el, angol nyelven százával vannak lehetőségek, még ha nem is mindre lehet itthonról regisztrálni.
Vannak olyan angol kérdőíves oldalak, amik teljesen egyedi kérdőívekkel rendelkeznek, amiket nem találunk meg máshol. Ilyen például a Testable Minds, ahol pszichológiai kutatásokban lehet részt venni. Nem kérdés, hogy ha érdekelnek az angol nyelvű oldalak, akkor érdemes csatlakozni, mivel ezekkel az ajánlatokkal csak itt találkozunk.
Más oldalak a magyar oldalak mintájára működnek, azaz egyetlen felületen láthatod, ha van épp releváns kérdőív és néha akár még e-mail meghívót is küldenek. Itt általában releváns kérdőíveket kapsz, sokszor magyar nyelven, így ide is érdemes csatlakozni.
Az angol nyelvű kérdőíves oldalak többsége más kategóriába tartozik. Ezeknél sok különböző külsős cég ajánlata érhető el, és mindegyiket külön menüpontban találjuk, és egyesével meg kell nyitnunk őket, hogy lássuk, van-e épp kérdőív vagy más ajánlat.
Egyes oldalak más-más külsős cégekkel állhatnak kapcsolatban, így érdemes lehet regisztrálni rájuk, hátha találunk egyedi ajánlatokat, azonban igen gyakran előfordul, hogy egy-egy külsős kérdőív szolgáltató több oldalon keresztül is elérhető. A Theorem Reach almenüpont például szerepel a Keep Rewarding és a SuperPay menüjében is, és mindkét felületen ugyanazokat az amúgy magyar nyelvű kérdőíves lehetőségeket látjuk. Az egyetlen különbség a kettő között, hogy ha az egyik oldalon keresztül használjuk, akkor az az oldal fizeti ki a pénzünket, ha a másikon, akkor a másik oldal - és ez a pénz eltérő mértékű lehet, mivel a nekünk átadott jutalék mértéke oldalanként különbözhet.
Ahhoz, hogy az ilyen oldalaknál eldöntsük, hogy melyiket érdemes használnunk, érdemes az általunk regisztrált oldalak külső szolgáltatóit összehasonlítani, megnézni, hogy melyik külső szolgáltató érhető el több oldalon, és mennyit fizetnek ugyanazért az ajánlatért. Ez néha nem egyszerű feladat, mivel többnyire pontokat gyűjtünk, és azok pénzre váltása függhet attól, hogy hány pontot váltunk ki, amikor kikérjük a pénzünket. Érdemes azt is figyelembe venni, hogy a kifizetési limitek különbözhetnek, és bár lehet, hogy egy külsős ajánlat jobban fizet X oldalon, ha amúgy Y oldalon nagyobb esélyed van rendszeresen elérni a kifizetési limitet, lehet, hogy nem éri meg az X oldallal vesződni.
Attól, hogy egy külsős ajánlat több oldalon is elérhető, még nem biztos, hogy ugyanazokat a lehetőségeket látod rajta. a Persona.ly például csak játékokat ajánl az Earnably oldalon, a SuperPay-en (ahol a pontok némileg magasabbak) viszont kérdőívek is vannak az ajánlatok között, a Keep Rewarding oldal viszont csak bizonyos feltételek teljesülése esetén mutatja meg egyáltalán az ajánlatokat.
Ha tehát szeretnéd maximalizálni a bevételeidet, érdemes figyelmet fordítani ezekre a kis különbségekre, és az általad használt oldalak esetében rászánni az időt, hogy elvégezd az összehasonlítást azoknál a külsős szolgáltatóknál, amik több helyen is megtalálhatóak, és használni szoktad őket. Egy korábban elvégzett összehasonlítás alapján ha valamelyik ajánlat megtalálható a Keep Rewarding-on, akkor azt érdemes használni, mert az fizet a legjobban.