Kérdőíves pénzkeresés

Marketagent vélemények, tapasztalatok

2018. december 28. -

marketagentbelepes.pngA Marketagent-el egy pénzkeresős fórumban találkoztam először. A hozzászólások elég hamar meggyőztek róla, hogy érdemes regisztrálni, hiszen a legtöbben pozitív tapasztalatokról számoltak be:

"az egyik legjobb kérdőíves oldal, alig foglalkoztam vele, de pár hónap alatt összejött a kifizetés"

"Biztos hogy nem scam. Én nemrég kaptam kifizetést. 2 napot vártam rá."

"Fizet rendesen, kb 3 hete kikértem és másnap meg is kaptam MB-re"

Bár többen panaszkodtak arra, hogy az első kérdőív igen lassan érkezett meg hozzájuk, a kifizetéssel láthatóan nem volt probléma. Kipróbáltam tehát én is.

Mint minden kérdőíves oldalnál, a Marketagent-nél is fontos, hogy kitöltsük azokat a nem fizető kérdőíveket, amik alapján el tudják dönteni, hogy egy adott fizetős kérdőív célcsoportjába tartozunk-e. A Marketagent-nél azonban általában már ezekért is pontokat kapunk, amit aztán pénzre válthatunk be.

Ha mindent kitöltöttünk, akkor is érdemes néha benézni az oldalra, mert nem biztos, hogy minden fizetős kérdőívről kapunk e-mail értesítést. E-mail esetén pedig a legfontosabb a gyorsaság: a levél sok embernek kimegy, így ha nem akarunk lemaradni a limitált helyekről, akkor minél hamarabb ugrani kell, és kitölteni a kérdőívet. Mindezek figyelembevételével már jó esélyeink vannak, hogy rendszeresen kapjunk fizetős ajánlatokat.

A legtöbb kérdőív egyszerű, gyorsan kitölthető, azonban érdemes figyelni, mert lehetnek olyan kérdések, amikkel ellenőrzik, hogy tényleg elolvastuk-e a kérdéseket. Hosszú távon csak akkor fog működni az oldal, ha őszinte vagy és nem próbálsz meg csalni.

Összességében elmondható, hogy a Marketagent egyike a legismertebb, legmegbízhatóbb magyar kérdőíves oldalaknak, ezért nyugodt szívvel lehet ajánlani bárkinek.

Az oldalra itt lehet regisztrálni.

Érdemes több hasonló oldalra is regisztrálni, például az egyik kedvencemre a Daedalus Online-ra, és mindenképp olvasd el itt, hogy milyen más megbízható kérdőíves oldalak léteznek még, mert így tudsz rendszeresen fizetett kérdőívekhez jutni.

Ha szeretnél havonta értesítést kapni az újabb kérdőíves pénzkeresési lehetőségekről, iratkozz fel erre a hírlevélre!

süti beállítások módosítása