Kérdőíves pénzkeresés

TGM panel vélemény

2019. május 08. -

tgmpanel.pngA TGM panel egy egészen új magyar nyelven is elérhető kérdőíves oldal, bár más országokban valószínűleg már régebb óta fut. Itthon még nem sokan ismerik, és nem nagyon olvasni róla sehol, de egy rövid teszt alapján van benne potenciál.

A regisztrációm óta eltelt 6 nap alatt 5 kérdőívet kaptam, ami nagyon soknak számít, és a magyar oldalak között még akkor is jó arány, ha figyelembe vesszük, hogy ebből csak kettőnek tartoztam a célcsoportjába. A 9 perces kérdőívek darabjáért 0.4 Euro-t adott. Amikor egy kérdőívnek nem feleltem meg, akkor is járt érte 0,02 pont.

Az oldalon szerepel egy kiírás, hogy még fejlesztés alatt állnak, és elnézést kérnek a hibákért. Hibák pedig tényleg vannak. Regisztráció után például várt rám egy kérdőív, de hiába kattintottam rá, nem történt semmi. Csak miután a felette lévő "Megtekintés:" felirat után nézetet váltottam, azután tudtam elkezdeni a kérdőív kitöltését. A hiba azóta nem jelentkezett, úgyhogy lehet, hogy csak egyszer gond volt.

Bár egészen sok kérdőívet találtam, és az oldalon az szerepel, hogy e-mailben értesít róluk, én egyetlen egy levelet sem kaptam. Az oldal folyamatosan meg volt nyitva egy böngészőfülön, és néha frissítettem, így találtam rá a kérdőívekre. Erre valószínűleg neked is szükséged lesz, ha sok kérdőívet szeretnél kitölteni, bár utólag rákérdezett nálam az oldal, hogy engedélyezem-e a böngésző értesítéseket, így most lehet, hogy ebben a formában mégis fogok értesítéseket kapni.

Mint írtam, azokért a kérdőívekért is jár pont, amiknek nem tartozol a célcsoportjába, az oldalon azonban külön szerepel a megkeresett összeg Euróban, és az összegyűjtött pontok. Hogy a pontokkal mit lehet kezdeni, arról sehol nem találtam információt, bár egy angol nyelvű szöveg alapján úgy tűnik, hogy az is kikérhető (ott azt írták, hogy 1 pont = $1, de nálunk valószínűleg 1 Eurónak felel meg).

A megkeresett összegek néha nem frissülnek, csak ha kilépek az oldalról, majd újra be. Néhány más apró hiba is van az oldalon, például "Üdvözlünk {felhasználónév}" felirattal fogad, de persze ez legyen a legnagyobb gond.

Összességében az oldal ígéretesnek tűnik, de még vannak gyerekhibái. Reméljük, mihamarabb javításra kerülnek.

Regisztrációkor érdemes figyelni arra, hogy a pénzt arra az e-mail címre küldik PayPal-on, amivel regisztráltál az oldalra. Ha véletlenül nem azt a címet adtad meg, a fogaskerék ikonra, majd azon belül a Fiók beállításokra kattintva tudod kicserélni.

Regisztrálni itt tudsz.

Ha pedig érdekelnek más kérdőíves oldalak is, nézd meg ezt a listát!

Töltsd ki a felméréseket
süti beállítások módosítása