Kérdőíves pénzkeresés

Minden kérdőíves oldal átverés?

2019. szeptember 12. -

malicious-code-4036349_960_720.jpgMinden kérdőíves oldal átverés?

Nem minden kérdőíves oldal átverés, sőt, tapasztalataim szerint a többség nem az, bár én is írtam már átverős oldalról a blogon. Az oldalak (legalábbis az itt felsoroltak biztos) megbízhatóan fizetnek, más, például "befektetős" oldalakhoz képest elenyésző esélye van annak, hogy egy kérdőíves oldal eltűnne a pénzeddel, hiszen ők abból élnek, hogy hosszú távon sok embert érnek el, akiket közvetíteni tudnak a cégeknek, akik a kérdőívek kitöltését kérik. Csak akkor szoktak kitiltani valakit az oldalról, ha az illető csal a kérdőívek kitöltésével, például el sem olvassa a kérdéseket, és ez a válaszaiból kiderül.

De én fenn vagyok már 2 kérdőíves oldalon, és egyik sem küld kérdőíveket...

Nem minden oldal küld minden elérhető kérdőívről értesítést, sokan csak akkor szólnak, ha nem volt enélkül elég kitöltőjük. Emiatt fontos, hogy rendszeresen fenn legyél az oldalon, és nézd, hogy nincs-e kitölteni való kérdőív, illetve állíts be minden értesítési formát.

Jönnek ugyan kérdőívek, de amikor rákattintok, mindig azt mondják, hogy már megvan a kellő számú kitöltőjük...

Ez azért van, mert csak meghatározott számú emberre van szükségük. Ezért nagyon fontos, hogy mindig a lehető leggyorsabb legyél.

Öreg vagyok / rossz helyen lakom / stb., ezért sosem tartozom a célcsoportba.

Nem minden oldalnál fontos, hogy hol kapsz vagy hány éves vagy. Vannak olyan oldalak is, ahol tudományos, főképp pszichológiai kutatásokban kell részt venni, és ott általában nem ezek alapján keresnek embereket. Érdemes több oldalt kipróbálni, hogy kiderüljön, hol vannak inkább rád szabott kérdőívek. A kérdésről részletesebben írtam ebben a bejegyzésben.

Hova érdemes regisztrálni?

A szerintem legjobb kérdőíves oldalakról ide kattintva találsz egy listát.

süti beállítások módosítása